Hej, Välkommen till min blogg här kommer jag skriva om mina katter och lite annat.

Uppfödning av perser och exotic med inrikning på Smoke och Silveragouti

onsdag 23 januari 2019

Katter Jag haft ...

  Katter Jag har haft...och/eller katter jag hafti avel



IC S*Ladyhawks Fairy Queen
Blåsköldspaddstabby PER g22
Född. 27/9-12
Far. IC S*Categoris PS.I. Love You
Mor. Millchristas Engla
Kastrat


 CH S*Atitza's Silver Henezza
PER ds 22 62    Rödsilvertabby Perser
Född 12/5-14
f. SC Hassellidens Peach Ugaio   EXO ds 24 62 
m. IC S*Ladyhawks Fairy Queen    PER g 22
--Stamtavla--                --Galleri--



Hassellidens Silver Ozima
PER ns 03 24    Svartsilverspotted bicolur
född 27/6-13
f. Asteras Vermont      PER ns 03
m. Hassellidens Tortie Ibbi        EXO f 24
Uppf: Margaretha Flyckt 
HCM normal
Kastrat

--Stamtavla--                           --Galleri--

   

 IC  Hassellidens Brown Thendenzia
PER n 24     Brunspotted Perser
     född 4/7-08
f. Hassellidens Silver Anzo  PER as 22 62    
m. S*Chak-Mool's He'la Hermosa  PER n
Uppf: Margaretha Flyckt

-- Stamtavla --           -- Galleri --
Kastrat
Flyttat till Maggie och Björn

  

S*Atitza's Silver Diza "Doris"
Exo ns 22 62    Svartsilvertabby    Exotic
     född 26/7-10
f.  SC  Hassellidens Silver Yalpino  EXO 22 62 
m.  IC Hassellidens Smoke Atitza   PER ns
Kastrat
- Stamtavla-                 - Bilder -

Flyttat till Jonas och Agnes



S*Atitza's Smoke Atascha
PER ns     Svartsmoke Perser
     född 15/8-08
f.  Angel    PER a
m.  IC Hassellidens Smoke Atitza  PER ns
PKD fri via DNA
-Stamtavla-                 -Bilder-
Kastrat

Flyttat till sonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar