Hej, Välkommen till min blogg här kommer jag skriva om mina katter och lite annat.

Uppfödning av perser och exotic med inrikning på Smoke och Silveragouti

söndag 17 april 2011

Ugaio, Atitza och Danilo - utställning

Sydkattens utställning
 Lördagen 9/4 och söndagen 10/4 var det utställning i Malmö. Jag hade med mig Ugaio, Atitza och Danilo. Atitzas första utställing och min och Ugaios första

Bedömning lördag 9/4
Hassellidens Peach Ugaio   Champion  NOM
Hassellidens Smoke Atitza   CAC
S*Atitza's Smoke Danilo    EX1  NOM  BIV

Bedömning söndag 10/4
Hassellidens Peach Ugaio   CACIB
Hassellidens Smoke Atitza    CAC  NOM   BIV
S*Atitza's Smoke Danilo    EX1





Filmklipp på Ugaio i panelen
 





Tyvärr blev det inte några bra kort pga ljuset och hann inte ta några när dom var uppe för bedömning. Alla skulle upp samtidigt

1 kommentar: